Monday, August 13, 2012

"Ayça, sen bir ilahsın!"

Bugün günlerden pazartesi. Diyete başlar gibi blog'a başlamak için mükemmel zamanlama :)

Cumartesi akşamı, hatta gecenin bir vakti de diyebiliriz (gece 3 sularıydı) 1 aydır erkek arkadaşı olan, çok mutlu ama bir o kadar da mutsuz (!) olan bir arkadaşım bana şöyle bir cümle kurdu:

"Ayça, sen bir ilahsın!  Arayacak demene kalmadı, mesajını okudum, telefon çalmaya başladı! Erdin mi kızım sen ne yaptın?!?!" 

Şimdi...
Aslında bunu yazmamam gerekiyordu belki de, çünkü yukarıdaki gecenin kahramanları buraya dahil olurlarsa kendilerinin kim olduğunu anlayabilirler. Ama yıllar önce işsiz geçirdiğim birkaç ayda kendimi oyalamak için açtığım blog'umun bu sefer çok daha faydalı bir hale dönüşmesine ilham olan bu anı paylaşmadan yapamadım =)

Ermedim.. Veya ilah değilim.. Her şeyi çok da bilmiyorum aslında.. Asla bilmiş tavılarım yoktur.. ;) 

Sadece çok iyi gözlemliyorum. Çevremde her tarzdan ilişkisi olan birçok kişi var, onları izleyerek, dinleyerek ve gözlemleyerek kendi içimde birçok sonuca vardım - varıyorum ister istemez. Sonra bunlar, başkalarının ilişkilerine temel hazırlıyor - tabi müdahale etmeye gerek duyacak kadar vahim durumda olan ilişkiler veya mantaliteler için konuşuyorum :)

Bu blog'da neler olacak az çok şöyle özetleyebilirim: 

Nasıl onun sizi aramasını sağlayabiliriz? 
Nasıl onun ilgisini size yöneltebiliriz? 
Nasıl aklına bir girip bir daha çıkmamayı başarabiliriz?
Nasıl hata yapmadan, benliğimizi koruyarak, sağlıklı bir ilişki yürütebiliriz?
Nasıl onun güvenini kazanır, nasıl ona güveniriz?
Nasıl bir insana güvenmeliyiz? 
Nasıl bir ilişkiyi uzun soluklu hale getirebiliriz? 
....

Ve aklınıza gelen bir çok nasıl daha... Sonu yok :) 

Umarım bugüne kadar öğrendiğim, duyduğum, kendi kendime oluşturduğum "ilişki 'yönetim'i" fikirleri birçok kişiye burada ilham olur ve doğru kişilerle buluşur! 

Çok yakında yazmaya başlayacağım, beni takip edin...

Aycha 

No comments:

Post a Comment